lørdag 31. juli 2010

Alt man kan ha i et glass

God Aften :)

På en lørdags kveld som denne, sitter jeg å retusjerer litt bilder å ser på sport. Denne helga har noen av venninnene mine cocktail-party i fin kjole. Men siden huset er fyllt med onkel og tante man ikke ser så ofte, og egene familiemedlemer så ofrer jeg meg litt for familien, og venninnene håper jeg det blir nok av tid til når alle drar.

Mamma, pappa og Steinar drar nemlig til Tyskland i bynnelsen av neste uke. De skal å besøke utvekslingstudenten vi hadde for noen år tilbake :)
Men jeg må da være hjemme å jobbe til skolen begynner igjen. Men det går vel greit. Nå er det ikke lenge igjen av ferien.
Heldigvis har vi hatt litt godvær, og en spåmann sa at godværet skulle komme i august. Så da håper vi på det. Ikke så mye annet å gjøre :P hehe

Her er en liten sak jeg har satt sammen:)

OH jeg har ENDELIG tatt "reirbildene" mine. Så de kommer på bloggen ganske snart :)


2 kommentarer:

  1. kreativt! likte det med fjærne i, og gleeder meg til å se reir-bildene! :D

    SvarSlett
  2. ja det med fjærene var det som ble best :)

    SvarSlett