onsdag 4. august 2010

Sommerens store shoot? :)


God kveld :)

Etter langt om lenge, og lengre om langt ble det bilder av Vanja i reiret.
Det tok meg over 1 uke å bygge det. Mest av alt pga mangel på kunnskap og det var tyngre og mer komplisert enn det jeg først trodde.
Det var veldig varmt de dagene jeg fant ut at jeg skulle begynne. Så det ble egentlig mer tid brukt på å sitte ved siden av reiret å drikke vann å sole leggene. Så byggingen skjedde på kveldstid når det var kjølig. Men reiret var ferdig i juni og har ligget på plenen siden da :)
Men nå i forje uke mellom tropenetter og tordenvær ble reiret endelig brukt! :D

Så jeg tok kamera på skuldra, og reiret på ryggen, kjæresten i handa og Vakkre Vanja i lommen, og dro på "fjelltur" 50 meter opp fra gårdsplassen :) ( vi bor på landet vel og merke)

Kjæresten Simon var flink lyssetter og reflektor. og Vanja var flik modell. Og bilder ble det! Tjohei :D

Jeg vet at ikke alle bildene er lik farge på. Men kanskje ikke det gjør noe? :)

Enjoy. Bildene som jeg har pratet om i hele sommer :P hehe





2 kommentarer:

  1. Gaad, så kule bilda Hege! Du e råflenk :D

    SvarSlett
  2. æ digge det at du har gjort det så gjennomført. kulikult! :D

    SvarSlett