lørdag 16. oktober 2010

Fotofestival og Lady Gaga!


Jeg har hatt en fantastisk uke. På skolen har vi fotofestival og har blant annet besøk av Arild Bergseth fra Interfoto som har lært oss lyssetting. Tin Agent som har lært oss masse om fotobransjen, copyright ++
Vi har i tillegg hatt 2 tidligere elever på skolen som foteller oss om sitt gjennombrudd i bransjen, og hvordan de klarte det.
I går hadde vi forelesning med Jock Sturges som er en av mine favorittfotografer!
I skal det være forelesning med Morten Krogvold og Gorm Gaare, og et eksta foredrag med Jock Sturges.
Men jeg har tatt turen til Oslo med Heidi og Camilla for å se Lady Gaga! Gleder meg!
fantastisk uke :D

Nedenfor finner du bilde av jock,
bilder som jock har tatt
Meg med et av de to bildene jeg leverte til bildekrittikk av jock. Han signerte det. på baksiden står det ; " I diden't take this picture, but i wish i did" :D


Henrik har vært så heldig å fått tatt et fint portrett av Jock Sturges. Bildet er hentet fra bloggen hans :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar