fredag 21. januar 2011

Fotomaraton del 7


Endelig helg, og endelig ferdig med fotomaraton! :)
Det har egentlig ikke vært så ille som jeg trodde det skulle bli. Det har vært helt greit. Har vært litt stress til tider med å produsere bra bilder. Men har fått både positiv og negativ tilbakemelding.
Nå sitter jeg å ser på bilder jeg vil levere til landskonkurransen mens jeg venter på at King-Kong skal begynne på tv. (tenkte det er en film som er grei å ha med seg)
Neste uke begynner vi med kurset bedriftsrepotasje. Lurer på hva vi skal gjøre der :)

Men her er bildet jeg leverte til siste oppgave i fotomaraton. Å utsmykke en vegg på skolen.
Forslaget ble godt likt av læreren i kurset. Men det var veldig mye annet bra :D

Denne helgen skal jeg bare slappe av :) God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar