tirsdag 12. januar 2010

Fashion Beauty Portrett

Til min neste oppgave som skal leveres inn på torsag brukte jeg Camilla i klassen som modell :)
Camilla er veldig fotogen synes jeg :D
Men jeg skal bare levere 4 av disse bildene og jeg vet ikke hvordan. Sittende, stående ???
Jeg har bare 2 halvfigur her. så de to må jeg nesten bruke. Men så er det 2 helfigur. En mot hvit bakgrunn og en mot grå.
ta hensyn lit at bildene ikke er helt ferdig retusjert, og at gråfargene ikke er helt på bølgelende

Ellers i kveld så har jeg sett Greys Anatomy. Det var veldig spennende i kveld. Men nå tenker jeg. Nårtid skal da Meredith og Derek gifte seg??? Hmmm??

Også lurer jeg på om jeg har drept orkideen min som jeg kjøpte for 39,90 på Ikea i høst?
den har nå mistet alle de fine blåmsterne sine, og stilken er gul:/
Marthe sa at den bare skulle ha 2 eggeskall vann i uken, men heheheee jeg har nok gitt den liiiiiiiiiiitt mer enn det :) Så kanskje jeg har druknet den?

Anyways.
Hjelp med utveglese?:)




2 kommentarer:

  1. det i midta til venstre, og det nederst til høyre likte jeg best:) ville gått for det til venstre i halvfigur..

    SvarSlett
  2. må jo ha et med hvit og en med grå bakgrunn på helfigur martine :)

    SvarSlett