mandag 11. januar 2010

Workshop med Arild Bergseth

Da var det mandag igjen. Ny uke med Fashion.
Litt tungt i dag siden det er søndag og ikke hadde spesiellt mye å gjøre.
Bakte brød.. Som heller ikke denne gangen ble slik jeg ville. Men øvelse gjør mester. Så kanskje jeg klarer å lage erfekte brød før jeg er gift å har fått unger :p Keep the hope up ;P

Torsdag og fredag i uken som var hadde vi en foreleser på besøk. Arild Bergseth fra Interforo utenfor Oslo. Han er mester på lyssetting og under hele forelesningen snakket han om hvor fantastisk broncolor er. Og jeg sirer meg vel forsovidt enig:P I alle fall når det kommer til festet til de forskjellige softboxene og andre "kopper" egenskapene til de forsjkellige merkene kan jeg ikke utale meg om for jeg er aaaalt for fersk.

På fredag var vi delt inn i grupper og vi skaffet modeller, og gjorde styling å alt :) veldig koselig og lærerikt. Gleder meg virkelig til å se resultatet til alle de andre. Var mye kult rundt omrikg da vi snek på alle de andre gruppene :)
Her er mine bilder.
jeg vet ikke helt hvilket jeg liker best, og hvilket jeg skal levere inn i morgen tidlig :)







1 kommentar: