onsdag 3. mars 2010

Farge og Estetikk + litt kjæreste og Johnny Depp

I disse dager har vi kurset som heter farge og estetikk.
Vi skal få kontroll på fargene og bruke dem korrekt i forhold til hverandre og det skal bli fint :)
Siden jeg har hatt kjærestebesøk nå i over en uke har jeg ikke kommet så langt som jeg burde. Men heldivis skal vi bare levere 2 av de 5 oppgavene vi har fått i morgen. De 3 andre skal leveres neste torsdag. Så da må jeg ta fatt de neste dagene sånn at jeg slipper å stresse onsdag kveld :)

Simon og jeg har hatt skikkelig luksus de siste 2 ukene. Først hadde jeg vinterferieog dro opp til han i Tromsø, og så hadde han det. Han viste ikke egentlig om det. ( eller det var ikke ferie. de bare hadde ikke noen forelesninger)
Så da var det vel bare å hive seg på flyet da jeg for ned til Trondheim.
Så det har vært skikkelig kos. Og jaggu meg er det bare 3 og en halv uke til påskeferien :D

Må også nevne at jeg har møtt en Johnny Depp-look-alike da jeg var på bursdagsfest til Vanja i helga :)
OG JEG TRENGER FREMDELES AKTMODELLER her i Trondheim i uke 11 og 12 ;)

Men her er noen av bildene jeg har tatt sålangt i farge og estetikk-kurset



Modell: Smartis
Foto: Meg



Modell: Renate Madsen
Foto: Meg



2 kommentarer: