mandag 8. mars 2010

Hvit :)


Hei hei hallååååå :)
Da er jeg ferdig med alle oppgavene vi har i kurset farge og estetikk, og det føles braaaaa!!
Men det er ikke over enda. Dommen kommer i morgen på "inviduell veiledning." Kanskje det blir godkjent eller kanskje jeg må ta noe på nytt.
En av oppgavene var "hvit som dominerende element"
Og det er tyngre å vifte med stoff enn det man skulle tro. Det har i alle fall jeg lært, etter at jeg var modell for Elisabeth i klassen! Er veldig spendt på resultatet der :)
Men her er i alle fall mine hvite bilder :)

3 av disse skal leveres torsdag. Hva synes du? :)

Modell: Hedwig S. Trend Models
Foto: Meg






P.S.
Senere kommer også de siste to oppgavene:
Kompilmenteærfarger: gul-fiolett. blå-orange. rød-grønn
Primærfarger/plakateffekt: Gul, blå, rød
So stay tuned ^^

1 kommentar: