lørdag 20. mars 2010

P4 Vinterlyd, Trondheim

I dag var p4 i Trondheim. Det var gratiskonsert med blant annet, Chand, a1, Maria Haukaas Storeng, Paperboys, Wig-Wam og David Urwitz.
Mange folk trosset regnværet og stod å høre på og jeg var en av dem:)
Jeg synes konserten var bra. Mye liv og kanskje de som fikk folket med seg var Wig-Wam, Paperboys og a1. naturlig nok kanskje! hehe
Da strømmen gikk under Paperboys sin opptreden måtte Winnie (eller hva han kaller seg) Gjøre noe show så da ble det utdeling av klemmer til fornøyde fremmøtte :)
Koselig for dem. Jeg sto nok litt for langt bak. Men bra show likevel!

Det var artig å se a1. siden jeg var blodfan da de var inn og jeg var 12 eller noe. hehehe.
Men likevel rart å se de uten det fjerde medlemmet (Paul Marazzi) som sluttet like før de ga seg.
Trønderne var nok også glad for å se Chand, og det ble mye jubel da han kom på scenen. Men musikken hannes appellerer over hode ikke til meg så da stod jeg bare der å så litt dum ut å ble dyttet rundt av folke rundt meg som ville ha hendene oppe i lufta å rope. Good for them.

Ble veldig forbanna over bitcha som stod ved siden av meg som synes det var veldig artig å "sprette" paraplyen opp og ned å le når alt regnet falt av paraplyen og ned på ALLE rundt henne. Jeg gav henne "Eyes that could kill" da en stor mangde vann datt ned på kamera mitt. Å da hun så det ble hun meget flau å forhåpentligvis redd, og gjorde ikke det mer. Men kamera mitt er ok da. Jeg bare ville at hun skulle skjønne at det hun gjorde var Überteit!!!!! GUD ALTSÅ.

Men ELLERS var alt bra:)
Her er en liten sammensettning av bilder fra showet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar