torsdag 11. mars 2010

Ting jer liker :)


Da var vi ferdig med kurset Farge & Estetikk. Fikk god tilbakemelding på bildene jeg leverte. (tidligere innlegg)

Elisabeth tok bilder av meg til sin jordfarge-oppgave Resultatet er her:
http://tro-photo.tumblr.com/

Neste uke begynner vi med akt. og det blir spennende. Jeg må sette meg ned i helgen å finne ut hvordan tema jeg vil ha, og finne en ny modell :/
men det blir vel bra :) Gleder meg i alle fall.

Siden sist har jeg farget håret. Det er ikke så veldig stor forskjell, litt mer rødlig, og glansfullt :)
Liker håre mitt når det er glansfullt :)

Jeg liker også:
Når jeg er sammen med kjæresten min, Simon :D
Kattene mine Lessli og Dole
Lys!! Lys i mørketiden og artige lamper
Når jeg ser bra ut med brillene på :P
Fine øyne og fin sminke
Spennende skyer
Sjokolademuffens i pusslespillform og sjokolade generelt :)
Grey's Anatomy og Friends
Artig mønster i Cafe-latten
Varme føtter
Blomster og ballonger (de fleste jentene på Norsk fotofagskole liker vist det)
Å se filmer
Tegne å male
Fotografere (selfølgelig)
Te
Artige fasonger på ting
Varme
Malta, og USA eller reise generelt <3
Øredobber å smykker. (men er ikke noe flink å bruke det :/ )
God mat
Lofotbunaden min
Drille, men ikke profesjonelt lengre :/
Johnny Depp. Den mannen er HOT uansett rolle han spiller!
... Og mye mye mer :)





2 kommentarer: