mandag 12. april 2010

Innspurt på akt-kurset


Nå er vi i innspurten på aktkurset. På torsdag skal alt levers!
Vi skal lage en liten bildefilm, lever alle filene digitalt, OG lage en bok!
YEP!!
Jeg har så veldig lyst til å lage en stor fin spesiell bok, men penger og tid hemmer det litt. Men kanskje det kommer seg etter hvert?:)
Vi får se.
Jeg er ikke ferdig med selve aktbildene enda så det er ikke noe å vise fram enda. Også må jeg jo ha tillatelse fra modellene til å legge de ut. Kanskje det kommer noe, bare å følge med :)
Uansett da, så sitter jeg her å retusjerer bilder. Og har funnet ut at AKKURAT NÅ er det for få timer i døgnet!
Men jeg koser meg med musikk, og til filmen min tror jeg at jeg skal bruke denne:

Også slo det meg hva boka skulle hete, og her er forslag til cover (bakside og forside på en bok)
"Morning Elegance"



Jeg vil også benytte litt plass her på bloggen til å hedre Elisabeth Anker Jacobsen i 2 kasse på skolen min som vant hele greia på Landskonkurransen 2010!! Årets student. Og alle de andre fra 1 og andre klasse som fikk hederlig omtale, og bronse, sølv og gull :)
SÅ BRA! Og veldig bra bilder vil jeg si!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar