søndag 25. april 2010

Æsj-bæsj

I dag har det både vært og ikke vært en produktiv da. Begynte ganske treigt med å sitte å stirre på bokhylla før å se om kanskje fototeoriboka kom flyvende til stolen jeg satt i. Men det gjorde den aldri så jeg måtte hente den selv. Og FAKTISK fikk jeg lest litt i den, men tiden vil vise om jeg husker noe av det jeg har lest. Det er nemlig ikke så lenge til vi har eksamen.
21 og 31 mai, først fototeori, så fotohistorie. bleeeh
mens jeg satt å leste fikk jeg melding fra en i klassen om jeg ville være med å grille. Men jeg følte at jeg faktisk fikk til å lese så jeg droppa det litt, siden jeg var så godt i gang.
Senere på dagen gikk jeg tur med Elin Beate. Min bestevenn fra bygda oppe i nord :)
Vi har det alltid så kos ilag når vi møtes :) Vi gikk tur langs Nidarelven i finværet! mmmm :)
Men en fugl som satt i et tre bæsja på henne! Hva er sjansen for det? Sånn 1:100 000 eller noe.. ÆSJ BÆSJ.. på jakken og litt på hode.. Blæææh!!

Men jeg må bare si en ting som er litt artig.. hehe jeg flirer bare på tanken av det.
For i 2005 var jeg nede i her i Trondheim sammen med familien på ferietur. Også har vi noen slektninger i USA som kom på besøk så de tok hurtigruten fra Bergen til Trondheim. For er man tursit i Norge må man vel ta hurtigruten litt. Så det var derfor vi var i Trondheim. For å hente de, så skulle vi kjøre nordover sammen. Så vi var alle skikkelige turister i Trondheim.
Så var vi på munkholmen å all ting. Å da vi tok båten tilbake, overhørte jeg og storebror min de som satt bak oss, en liten familie, så hører vi moren si til barna sine " SJÅ det finns ækte bølga!!"
HERREGUUUD!! Jeg å bror min brøt sammen i latter, hahhahhahaha sa hun virkelig det liksom???
Ingen av de fra USA-slukningene skjønte hva vi flirte så mye av, så vi måtte jo fortelle de det. Og lærte til og med dem å si det på samme måte, såååå de sa jo det over alt hvor vi dro hvor det var hav i nærheten. De skjønte jo hva de sa, selfølgelig, men de synes det var så artig å se reaksjonen til folk over alt, og tro meg det var mange artige utrykk de fikk!!!! HAHAH

Uansett da, nå ble det mye tekst og ingen bilder.
jeg må bare si at jeg skal på teater på Tirsdag på Heidi Halseth sin bursdag! :)
også tenker jeg å dra på Lady Gaga i oktober :D HUN er sååå KUUUUL

Må slenge med et bilde av Elin Beate, fordi hun er så kul og alltid har godt humør :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar