tirsdag 6. april 2010

påsken 2010 :)

Da var påsken over og tilbake til hverdagen.
På skolen er det siste innspurt på akt-kurset. og om ca 2 uker skal vi presentere resultatet.
Men påsken har vært fin! Har koset meg på landet og gått på ski, kjørt turer og møtt venner!
har vært sammen med familie og spist mye god mat! mmm.. :)
Vi har jo hatt stålende vær hjemme også! mye sol, og våren er til og med kommen til Nord-Norge. Men man vet jo aldri. Det har snødd på 17 mai før... Så jeg hadde ikke tort å skifte til sommerdekk enda hadde jeg hatt bil, og bodd i Nord-Norge :)
Men uansett da.
Jeg ville dele noen blinkskudd og artige bilder fra Påsken og Nord-Norge.

har foresten klippet meg!!! Eller ikke jeg da. Kristina aka Kikki :D har klippet meg, og jeg står i gjeld med drinks ;)
Og det var på tide. Håre mett var vankelig å gre gjennom etter jeg farget håre en stund før påsken.

Fantastisk solnedgang! Jeg elsker når skyene lager så fantastisk motiv (bilde 1)
Så har i sett spor etter en fugel antagelivis har fanget seg mat. (bilde 2)
Håret mitt som ble klippet av. Det er mer enn det ser ut til :P (bilde 3)
Simon i Bø (bilde 4)
Meg å Simon på Hovden i Bø (bilde 5)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar