torsdag 10. desember 2009

Akkurat NÅ er jeg en av dem :/


Akkurat nå er jeg en av dem. En av dem jeg ikke liker. som jeg har snakket så mye om, som får stygge blikk etter en, og grynt på nesen.
Jeg er en av dem som lukter stygt. Eller en godlukt som lukter stygt.

Jeg og Elin Beate møttes i dag for å diskutere verden å slik som jenter gjør når man møtes. Skravler i vei i flere timer, og om alt murlig. Så måtte vi gå fra Egon for de skulle ha bordet som var reservert fra 18.30. og da hadde vi vært der i ca en og en halv time. Men det var utrolig koselig :)
Vi snakket foresten om at jeg ikke er så flink til å skrive bokmål. Men det vet jeg forsåvidt. Men håper virkelig at noen greier å forstå hva jeg skal fram til når jeg skriver på denne bloggen. For hadde jeg skrevet dialekt. Hadde ikkje nån førstått ka æ sku fram tel, eller ka? :P

Uansett. Grunnen til at jeg lukter så utrolig stygt er følgende:
Etter vi ble "jaget" bort fra egon (egetnlig gikk vi frivillig fordi vi viste at bordet var reservert fra 18.30) gikk vi på Trondheim Torg, så litt, og pratet enda mer. Og Elin hilset på alle hun kjente på alle butikkene som hun alltid gjør. Og vi gikk innom Cubus. Hvor de har endel god-dufter.
Jeg har jo Briteny Spears sin Midnight Fantasy. Og synes den er ganske go (den mørke lilla)
Og synes ikke de andre av fantasy-serien er så ille.
Sånn som den første. Fantasy (rosa) og Hidden Fantasy (rød)
Og hadde nesten gledet meg litt til å få lukte på Circus fantasy (lys blå) Og den luktet jo godt da jeg luktet på tuten.
Så jeg sprayet den på handen. Og Neida Du!!! Den luktet helt forferdelig. Å nå sitter den fast på jakken min :/
Du vet når du kjenner luktet etter de har passert deg, og de lukter godt. Vel Jeg var en av dem. Bare at jeg ikke luktet godt :/
Jeg stinket rundt over hele senteret. Jeg ble kvalm på bussen da jeg var på tur hjem. Og håpet virelig damen som satt ved siden av meg var tett i nesen .
Så ille var det.... Død over Circus Fantasy
O_=



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar