mandag 14. desember 2009

Blå jul hjemme... I don't think so??


I går kom jeg endelig hjem.
Jeg merket i mårrest at jeg var legre nord. Uff så kaldt det var.
Har foresten vært hos tannlegen, og det var null hull :D
Jeg har også lagt merke til at Sortland er ganske lite. Det har jeg merket nå når jeg har vært i en storby så lenge. Og savner den litt allerede :P hehehe.
Men det var godt å komme hjem til landet og frisk fjell og havluft :D
Det er nærmest perfekt mykt lys ute nå. kanskje liiiiiiitt for mørkt. Men jeg har intet kamera, og ingen modell. Men hadde jeg hatt det første så kunne jeg jo tatt selvportrett.
Kamera mitt er på vei ned til fotovideo i Oslo på sjekk. Noe galt med det tror jeg. Mørke partier i bildene jeg tar sprekker og blir grønne å jævlige. Så vi får se hva som skjer.

Fikk foresten også i går at det har vært inbrudd hos Storebror i Oslo. De har ikke rotet til noe som helst. Bare kommet seg inn tatt alle datamaskiner og dratt. De merket ikke noe før dagen etter når de bynte å lure på hvor pc-ene var.
Så utrolig frekkt!!!!

Må også kommentere at i går så jeg forferdelig julepynt på holmvik stasjon., da jeg tok flytoge til Værnes. En nisse som hang i en stige ut av et vindu. Det er jo ikke en gang realitet :P Nissen klatrer jo ikke inn vinduet. Han klatrer jo ned pipa :P hehehe
Også selfølgelig julegata og juletreet på Sortland :/
Blått som resten av byen! Jada det er hippt og kult. MEN jula er og blir rød for min del. Og ingen kunstner som synes vi skal male hele byen blå skal få ødelegge der. synes da jeg. Men Sortland kommune tenker andeledes.
Vi har også blåby-evangeliet som fremføres før julegrana tennes, med blånisse ( eller rødnisse(drakt) med blå farge...
Litt rart eller hur?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar