torsdag 31. desember 2009

Nytt års-bilde


God feiring i kveld alle sammen. Husk og bruke
værnebriller i kveld :)

Jeg har brukt 110 kroner på "raketter" i kveld.
2 pakker stjerneskudd, og et batteri. Ynder 25 :D
woohoo.
Engentlig ble jeg snytt for 25 kroner. han regnet feil, og det la jeg jo ikke merke til der og da. :/

I dag har jeg tatt noen bilder ut over fjorden fordi det ligger tykk dis eller tåke over hele fjorden. Ser såvidt over til andre siden. hehe.
Vet ikke om vi for sett så mange raketter her. Men jeg drar over til byen senere i kveld. Da tar jeg med kamera. Også for vi se i morgen tidlig om jeg for tatt stilige bilder av månen! Det er fullmåne i dag. Og da jeg så den i mårres virket den veldig nære jorden og gul som en ost :D

Her er noen bilder fra tidligere i dag :)

Godt nytt år!!!! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar