søndag 6. desember 2009

Julebord og julepynt :)

Bussjofør: " Ja og da nærmer julebordbussen seg sentrum og første stopp er Ila, så får dere ha en fin kveld, og nattbussen går kl 1-2- og 3. "

I går 5 desember var det julebord på skolen. Det var utrulig hyggelig! Storkoste meg hele kvelden. Og det var overaskede bra på utestedet Familien. Og ikke langt til bussen hjem :P hehe
Alle utestedene jeg har vært på hittil i Trondheim spiller bare techno. Og det er jeg så utruli lei av. Man blir så lei av å danse etter 2 sanger. og de høres jo likedan ut alle sammen. Litt dunk dunk. bæowbæow og noen rare lyder her og der. Yndlingsangen ødelagt. og Dj'n vil ikke spille normal musikk.
Så jeg koset meg på dansegulvet til go musikk sammen med Bente, Ingunn, Heidi, Martine, og etterhvert Jens,Jonas Oscar, Sofie, og mange andre :) Vi tok litt av :P
Så når jeg kom hjem måtte jeg skylle bena mine i kaldvann før jeg la meg. Det kjentes ut som om de hadde hovnet opp og det de var så varme. :P hehe

har forsovidt ikke sett så mye til crazy julepynt her i Trindheim. Kanskje man må lengre ut på landet?
Alle lysene her er for det meste rød og vanlig blank (gul)
Hjemme på Sortland er det nok endel blått, grønt, gult, rødt og blinkede. I tillegg til snymenner og andre ting på vegger og varandaer. Uff og gru. Lys snurret rundt flaggstanga. og så mye annet rart. er litt glad for at det jeg så langt har sett her i Trondheim er ganske cleant og fint :)

Førjulsklem :D

1 kommentar: