torsdag 10. desember 2009

Manneparfyme

Endelig er snart juleferie !!!! :)
Jeg gleder meg virkelig til å komme hjem. Kanskje det er snø hjemme.
Jeg gleder meg til julegaver, juletre, julemat, julekaker, julebrus, julegodt, julefest, jul-jul-jul
Jeg elsker julen!! :D
Jeg gleder meg til å komme hjem og se om kattene mine kjenner meg igjen. Jeg gleder meg til å se familien min igjen. Storebror kommer fra Oslo 22 des. Men det blir kos uansett :)
Og jeg gleder meg til å se kjæresten igjen :D

MEN før alt dette må jeg få tilbakemelding på tentamen vi har hatt denne uka. Det har egentlig vært som alle andre oppgaver vi har hatt. Men vi har hatt bedre tid :)
her er uansett mitt resultat.
Hope ya like it :)



Takk til
Modell: Magnus A- (anonym? hohoh? :)
Og Sofie som hjalp litt til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar